Respekt blog

Od konce roku 2009 - v souvislosti s udělením vládní ceny za web www.konopijelek.cz a vzdělávání veřejnosti v léčbě konopím - jsem dostal nabídku psát blogy na Aktuálně.cz 

Moc rádi na Aktuálně.cz četli o léčbě konopím, ale nesnášeli hovořit o zkorumpovaných zločincích v politice a už vůbec ne o prcačkářích v církvi. 

Po půl roce mi bez varování blog včetně celého archivu na Aktuálně.cz smazali a zůstalo jen toto prázdné svědectví o politické korektnosti vůči inzerentům, mýtům a dogmatům - http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/dusan-dvorak.php.

Od června 2010 jsem psal na blogu Respektu. 
Čtu Respekt od roku 1989, kdy byl ještě nazýván Informačním servisem a množili a kopírovali jsme jej obdobně jako za komančů tajné Lidovky. 

Psát o justiční mafii, která s parlamentními zločinci ruku v ruce zneužívá zákony a policisty ke krytí drogové a farmaceutické mafie a hovořit o nájemných vrazích v parlamentu a justici otevřeně, to mi zatrhli i na Respektu.
11. září 2011 jsem dostal dopis, že moje činnost se neslučuje se zájmy redakce a že mi zakázali publikovat.
Blog mi však nesmazali.