Česká republika mění zákony, kterými se vedoucí mezinárodního právního, přírodovědného a národohospodářského výzkumu Dušan Dvořák hájí, Dušanu Dvořákovi však Česká republika právo nepřizná.
1.
Již od vstupu České republiky do EU byl Cannabis
uznatelným léčivem na trhu členských zemí EU. Dušanu Dvořákovi bylo ČR
v rozporu s článkem 267 odst. 3
Smlouvy o fungování Evropské unie opakovaně zakázáno položit předběžnou
otázku Soudnímu dvoru EU týkající se nenotifikovaného zákona o návykových
látkách dle zákonné povinnosti vyplývající ze Směrnice 98/34/ES (a také v rozporu s nálezem Ústavního soudu
České republiky č.j. II ÚS 1009/08 ze dne 08.01.2009 ve věci Pfizer, body 22 a 30), viz rozhodnutí
ČR vůči Dušanu Dvořákovi č.j. II. ÚS 664/12, IV.ÚS 4859/12, II. ÚS 1311/13 a
II.ÚS 289/14. Česká republika odkazovala na vědomě právně vadné rozhodnutí
České republiky vůči Dušanu Dvořákovi (viz č.j. II. ÚS 664/12), v němž bylo s
odkazem na vědomě právně vadné rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR vůči Dušanu
Dvořákovi (viz č.j. 8 Tdo 1231/2011) uvedeno,
že pěstování Cannabis je celosvětově zakázané a nejvyšší soud si pletl režim
Nařízení Rady a Směrnic jako lze plést Penis s Vagínou. Evropský soud pro
lidská práva opakovaně bez zdůvodnění odmítal projednat věcně i formálně
přípustné stížnosti Dušana Dvořáka a poškozených právnických osob (čj.
66981/12, č.j. 1332/13/, č.j. 79490/13, čj.20049/14 a č.j. 47921/14) na
porušení řady článků Úmluvy o lidských právech včetně čl. 2 a 3 Úmluvy o lidských právech
a zapřeného práva na spravedlivý proces a právo na zákonného soudce, když navíc
poškozeným právnickým osobám ani nebyla Českou republikou svolena účast na
projednání věci a všechny opravné prostředky byly bez zdůvodnění zamítány.
Česká republika následně zákon o
návykových látkách notifikovala v rámci novely č. 273/2013 Sb., viz
databáze TRIS (bohužel vadnou neúčinnou notifikací ve věci Cannabis –
dodnes je ZoNL nevymahatelný)
2.
Dušan Dvořák namítal, že nemusí mít povolení k zacházení s
Cannabis, protože dle § 5, odst.5 zákona o návykových látkách může s Cannabis
zacházet k účelům pokusnickým a průmyslovým, a to bez omezení množství THC v Cannabis
a nemusí to hlásit úřadům, jak je v ZoNL uvedeno. Následně byl Českou
republikou paragraf § 5, odst.5 ZoNL novelizován zákonem konopí do
lékáren 50/2013 Sb a byl
změněn obsah THC v Cannabis do 0,3% THC a následně zákonem 273/2013 Sb.
bylo pokusnictví ze ZonL vypuštěno.
3.
Dušan Dvořák namítal, že do pěstitelské plochy 100m2/osobu
je dle § 29 ZoNL povoleno bez hlášení pěstovat Cannabis a že policie nemá v rozporu s článkem 39 Listiny základních
lidských práv a svobod žádný právní předpis, jak THC v Cannabis měřit,
čímž může obsah THC v Cannabis navýšit až stonásobně, viz Olomoucký
večerník ze dne 31.7.2014 na http://nase-vase-olomouc.blogspot.cz/
a měří obsah THC jak v rozporu s § 2 ZoNL, kde jsou definice OPL a uvedenými 3
zcela odlišnými definicemi Cannabis na obsah THC, tak také měří obsah THC v Cannabis
od 1.5.2004 v rozporu závaznou evropskou metodikou uvedenou v příloze
č.1 Nařízení ES č. 1122/2009. Ústavní soud na
podnět jiného soudu dostal k posouzení § 289 trestního zákoníku a ten
nezávaznou policejní instrukci Kriminalistického ústavu k měření obsahu THC v Cannabis
a od roku 2012 účelově kvůli Dušanu Dvořákovi novelizované vládní nařízení č.
455/2009 Sb. k § 289 trestního zákoníku zrušil
26.7.2013 nálezem č.j. Pl. ÚS 13/12 kvůli porušení čl. 39 Listiny
základních lidských práv a svobod. Dušan Dvořák v letech 2010 – 2014
České republice namítal, že vládní nařízení č. 455/2009 Sb. k § 289 trestního
zákoníku definovalo do začátku roku 2012 Cannabis jako "celý objem
rostliny Cannabis", tedy včetně kořene, ale policie měřila obsah THC v Cannabis
jen z pár gramů květu Cannabis a dokonce veřejně uváděla, že ji
legislativní změny vůbec nezajímají, viz http://www.policie.cz/clanek/metodika-mereni-thc.aspx